Start > Szkolenia dofinansowane > Zarządzanie produktem - marketing produktu

Zarządzanie produktem - marketing produktu

Formularz

Cel szkolenia:

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem w oparciu o metody zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają techniki długofalowego prognozowania życia produktu, metod wdrażania nowych produktów, ich rozwoju i promocji, a także rozpoznawania oczekiwań i satysfakcji klientów jako podstawy do własnego rozwoju. Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, każdy z uczestników zdefiniuje swój własny portfel narzędzi zarządzania, tak by każdy produkt zamiast "kuli u nogi" lub "wschodzącej gwiazdy" stał się "dojną krową".

Uczestnicy:

  • Warsztat przeznaczony jest dla kadry kierowniczej, specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. produktów, "product managerów".

Korzyści dla uczestników:

  • Nabycie kompetencji strategicznych z zakresu zarządzania produktem – w tym umiejętności rentownego zarządzania portfelem produktów
  • Wdrożenie do wykorzystania w codziennej pracy praktycznych narzędzi zarządzania produktami (plany produktów, analizy produktowe, mapy pozycjonowania i innych)
  • Kompleksowe uporządkowanie wiedzy z zakresu podstaw marketingu i zarządzania produktami

Program Szkolenia:

  • Zarządzanie produktem w polityce firmy
  • Metody budowania strategii produktów
    • udział rynkowy, segmentacja rynku
    • cykl innowacyjny
    • cykl życia produktu, marki
    • analiza portfela produktów
    • ocena konkurencyjności produktów
  • Zarządzanie produktem, a zarządzanie marką
  • ozycjonowanie produktu / grupy produktów / marki na rynku
  • Podstawowe zadania PM (kierownika produktu)
  • Współpraca PM z działami
    • badań marketingowych
    • rozwoju (R+D)
    • produkcji
    • promocji
    • sprzedaży
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek
    • aktywne metody rozwoju nowych produktów
    • jak promować nowy produkt
    • dystrybucja nowych produktów / współpraca z siecią dystrybucji
    • Funnel Innowacyjny - omówienie modelu i zastosowania w praktyce
    • Strategie innowacji, proces adopcji innowacji
    • Rodzaje strategii dostosowania produktu i promocji na rynkach zagranicznych
    • Rodzaje kampanii promocyjnych i reklamowych produktu na rynkach zagranicznych
    • Zasady wyboru mediów reklamowych w zależności od rodzaju produktu
    • Wybór i zasady współpracy z agencją reklamową
    • Adaptacja technik reklamowych do obowiązujących przepisów fiskalnych, podatkowych i kulturowych wybranego kraju eksportowego

Metody szkoleniowe:

  • Warsztat prowadzony jest nowoczesnymi metodami partycypacyjnymi. Uczestnicy pracują wg metodologii zaproponowanej przez prowadzących, umożliwiającej szybkie opracowanie zasadniczych decyzji.

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 31 stycznia 2020
  • 6 marca 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 1 dzień

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 448 PLN
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.