Start > Szkolenia dofinansowane > Marketing perswazyjny

Marketing perswazyjny

Formularz

Cele szkolenia:

  • Podstawowym celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi zwiększających skuteczność uczestników w konstruowaniu tekstów marketingowych do promocji produktów i/lub usług firmy.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobędziesz umiejętność rozpoznawania różnych typów osobowości
  • Nabędziesz zdolność rozpoznawaniu metaprogramów swoich Klientów i nauczysz się jak się do nich efektywnie dostrajać
  • Poznasz również szereg technik perswazyjnych zwiększających skuteczność oddziaływania na decyzyjność Klienta
  • Dowiesz się w jaki sposób pisać teksty perswazyjne w ofertach firmowych, na stronach internetowych, w akcjach mailingowych i w banerach reklamowych

Program Szkolenia:

  • Trzy typy osobowościowe – wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, czyli w jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistość i jak komunikujemy się z otaczającym nas światem
  • Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m.in. za naszą motywację do podejmowania decyzji:
    • Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny
    • Ja – inni
    • Podobieństwa – różnice
    • Do (dążenie) – od (unikanie)
    • Opcje – procedury
    • Ogólny – szczegółowy
  • Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając:
    • Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
    • Pozorny wybór
    • Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
    • Presupozycje dotyczące czasu
  • Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego
    • Nadawca
    • Nagłówek
    • Pierwszy akapit
    • Tekst główny
    • Żądanie akcji
    • Podpis
    • Formularz

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 20-21 marca 2017
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 995 PLN

 

© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.