Start > Szkolenia dofinansowane > Reklama, hipnotyczny marketing i komunikacja marketingowa

Reklama, hipnotyczny marketing i komunikacja marketingowa

Formularz

Cel szkolenia:

  • Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji kadry w zakresie tworzenia i kształtowania profesjonalnej relacji biznesowo - marketingowej, rozwinięcie umiejętności współpracy, przekazanie wiedzy na temat umiejętności społecznych w relacjach z klientami firmy

Uczestnicy:

  • Szkolenie adresowane jest pracowników działów sprzedaży i marketingu

Korzyści dla uczestników:

  • Nabycie umiejętności komunikowania się z klientem pod kątem skutecznego marketingu.
  • Kształtowanie asertywności oraz umiejętności współpracy.
  • Nabycie umiejętności sterowania przebiegiem rozmowy handlowej, skutecznego wywierania wpływu na innych, oraz rozpoznawania i przezwyciężania manipulacji.
  • Diagnoza predyspozycji i umiejętności społecznych.

Program Szkolenia:

  • Trening umiejętności społecznych – zajęcia warsztatowe
    • błędy w komunikowaniu się, zasady skutecznej komunikacji
    • style przezwyciężania sytuacji konfliktowych
    • warunki efektywnej współpracy z innymi
    • modyfikacja zachowań niepożądanych u siebie i u innych
    • konstruktywna krytyka
    • umiejętność aktywnego słuchania
    • diagnoza relacji interpersonalnych
  • Doskonalenie umiejętności społecznych
    • rozpoznawanie manipulacji psychologicznych i reakcja na nie
    • programowanie neuro-lingwistyczne
    • analiza transakcyjna
    • rozpoznawanie nieuświadamianych dążeń i potrzeb
    • rozwijanie inteligencji emocjonalnej i radzenie sobie ze stresem - zajęcia warsztatowe
  • Relacje interpersonalne w kontakcie z klientem
    • trafne spostrzeganie i ocena innych
    • znaczenie komunikatów niewerbalnych
    • zadawanie pytań, poznawanie sytuacji partnera
  • Strategia kooperacji i rywalizacji w kontakcie z klientem
    • rodzaje negocjacji
    • rozpoznawanie nastawienia partnera
    • kształtowanie nastawienia kooperacyjnego
    • tworzenie argumentacji zakupu
  • Manipulacje i tzw. "brudne chwyty"
    • rodzaje manipulacji
    • taktyki
    • reakcja na manipulację drugiej strony
    • aranżacja miejsca rozmów
  • Reakcja w sytuacjach trudnych i reguły zachowań asertywnych
    • reakcja na zastrzeżenia i krytykę
    • wychodzenie z sytuacji blokujących rozmowy
    • sertywne reakcje w podstawowych sytuacjach społecznych
    • nie asertywne (destrukcyjne) reakcje w podstawowych sytuacjach społecznych
    • trening zachowań asertywnych – zajęcia warsztatowe
  • Umiejętności komunikacyjno marketingowe: Podsumowanie
    • trafna ocena innych ludzi, subiektywizm oceniania innych
    • komunikowanie się w zespole i w kontakcie z klientem
    • konstruktywne przezwyciężanie sytuacji konfliktowych
    • wywieranie wpływu na innych, style wywierania wpływu

Metody:

  • Podczas zajęć wykorzystane są metody aktywizacji dynamiki grupy, analiza przypadków, moderowane dyskusje nad poszczególnymi treściami programu, stawianie pytań problemowych, gry i symulacje. Materiały szkoleniowe zawierają: kopie prezentacji przygotowanych przez trenerów, opis ćwiczeń indywidualnych i grupowych, opis studiów przypadków i inne materiały informacyjne

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 7 lutego 2020
  • 21 lutego 2020
  • 10 kwietnia 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 1 dzień

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 448 PLN

 

© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.