Start > Szkolenia dofinansowane > Efektywna kampania telemarketingowa + badanie satysfakcji klientów

Efektywna kampania telemarketingowa + badanie satysfakcji klientów

Formularz

Cele szkolenia:

  • Szkolenie służyć będzie wypracowaniu skutecznych metod do prowadzenia kampanii telemarketingowych oraz prowadzenia badań satysfakcji Klientów.

Uczestnicy:

  • Szkolenie dedykowane do osób pragnących poprawić swoje umiejętności z zakresu efektywnego wykorzystywania środków finansowych przeznaczonych na cele marketingowe.

Korzyści dla uczestników:

  • Wypracujesz standardy oraz umiejętności prowadzenia rozmowy telefonicznej wpływające na efektywność sprzedaży w firmie
  • Wypracujesz metody obniżania poziomu stresu negatywnego podczas rozmowy z Klientem
  • Zwiększysz skuteczności wykorzystywania telefonu podczas procesu sprzedaży
  • Zdobędziesz wiedzę na temat badania satysfakcji Klientów

Program Szkolenia:

  • Wprowadzenie do telemarketingu
    • Co to jest telemarketing?
    • Wpływ kontaktu telefonicznego na wizerunek firmy/pracownika
  • Praca z telefonem – najważniejsze zasady
    • Rozgrzewka przed pracą z telefonem
    • Odbieranie telefonu w pracy
    • Poproszenie Klienta by zechciał poczekać przy telefonie
    • Używanie imienia i nazwiska
    • Unikanie usprawiedliwiania się
    • Poświęcanie rozmówcy całkowitej uwagi
    • Dostarczanie rozmówcy sygnałów potwierdzających nasze aktywne słuchanie
    • Dokładne przekazywanie wiadomości dla innej osoby
    • Kierowanie rozmowy na właściwe tory
    • Unikanie wydawania z siebie nieartykułowanych dźwięków
    • Pozostawienie po sobie dobrego ostatniego wrażenia
  • Asertywne reagowanie na trudne sytuacje
    • Rodzaje postaw ludzkich w różnych sytuacjach
    • Stawianie granic
    • Zdarta płyta
    • Asertywna obsługa Klienta atakującego – technika ASAP
  • Techniki zwiększające skuteczność telemarketera
    • Metody "na sekretarkę"
    • Technika kanapki
    • Technika CZK
    • Technika malowania czarnego obrazu
    • Wybrane techniki z języka perswazji
  • Dlaczego badać satysfakcję Klienta?
  • Case study – przykład z życia wzięty
  • Wybrane techniki badawcze
    • Waga i ocena badanych tematów
    • Benchmarking – metoda bezpośrednich porównań
    • Benchmarking – metoda krytycznych czynników sukcesu

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 27-28 października 2014
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Łódź, ul. Piłsudskiego 12 - sala konferencyjna "Szmaragdowa"

Całkowity koszt szkolenia:

  • 495 PLN

 

© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.