e, łódź, Szkolenie Mistrz ciętej riposty - asertywność dla menadżerów | CKB Sp. z o.o.
Start > Szkolenia dofinansowane > Mistrz ciętej riposty - asertywność dla menadżerów

Mistrz ciętej riposty - asertywność dla menadżerów

Formularz

Asertywność to styl życia, który pomaga osiągać własne cele, szanując przy tym cele innych. Jak prosić swoich pracowników, by prośba okazała sie skuteczna? Jak odpowiadać, jeśli odpowiedź musi być negatywna? Jak być skutecznym w komunikacji z innymi? Jak osiągać własne cele za pomocą codziennej komunikacji?

Cele szkolenia to trening umiejętności i postaw w zakresie:

  • Jak skutecznie porozumiewać się z innymi ludźmi?
  • Jak mówić NIE bez obrażania innych ludzi?
  • Jak wzmacniać poczucie własnej wartości?
  • Jak dbać o swoje prawa i interesy?
  • Jak wykazywać inicjatywę w relacjach interpersonalnych?
  • Jak właściwie wyrażać swoje opinie i uczucia?
  • Jak asertywnie reagować na krytykę?

Uczestnicy:

  • Trening asertywności przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację ze współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi. Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania.

Korzyści dla uczestników szkolenia

  • Poznasz zasady myślenia i mówienia o swoich zaletach
  • Nauczysz się konstruktywnie wyrażać emocje (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym)
  • Nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen
  • Rozwiniesz umiejętność przyjmowania komplementów
  • Dowiesz się jak asertywnie odmawiać
  • Nauczysz się kończyć trudne rozmowy
  • Dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i skutki takiego zachowania

Program Szkolenia:

  • Twoja osobista karta praw:
    • Wymigiwanie się
    • Przepraszam, nieczynne
    • Barwy słowa „nie”
  • Trzy style:
    • Złotowłosa i trzy style
    • Trzy magiczne słowa
    • Twój manifest
    • Wiesz, że jesteś asertywny, gdy…
  • Słuchanie i wyrażanie swoich myśli:
    • Zamienić się w słuch
    • Powiedz to swoim ciałem
    • Tylko fakty, proszę pani
    • Ja, ja, ja
    • Królowa dnia
    • Prawda jako strategia
  • Reagowanie na krytykę:
    • Tak, i co z tego?
    • Wszystko jest możliwe
    • Koniec rozmowy
    • Dzielenie włosa na czworo
    • Proszę, mów dalej
    • Sztuka odpuszczania
    • Jak ty komu, tak on tobie
    • A propos kangurów
  • Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi:
    • Wszystko w rodzinie
    • Nie, aniołku
    • Dość o tobie
    • Zły szef
    • Strażnik więzienny czy współspiskowiec?
    • Jak zmienić innych
  • Specjalne strategie:
    • Zdarta płyta
    • Eskalacja kreatywności
    • Chwileczkę
    • Droga pośrednia
    • Krótka przerwa
    • Opowiedz mi o tym, jak porwali cię kosmici
    • Poznaj siebie
    • Imitacja to najszczersza forma pochlebstwa
  • Sytuacje wyjątkowe:
    • Bez zobowiązań
    • Bądź twardym klientem
    • Ani mru-mru
    • Przyjmowanie komplementów

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 970 PLN

 

© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.